Tanıtım Yazıları ve Bloglar

Bloglar bilgiye ulaşmanın en kolay yolu olduğu kadar, sahip oldukları imkanlar sayesinde çok yaygın bir reklamcılık aracı haline de dönüşmüştür. Blog siteleri, birçok farklı siteden aldıkları tanıtım yazıları sayesinde, hem bir ek gelir olanağı yaratıp hem de firmaların ürünlerini ve hizmetlerini alıcılarına daha etkili şekilde ulaştırmalarına yardımcı olmaktadır.

Firma tanıtım yazısı hazırlayıp, güvenilir ve özgün bir blogda yayınladığınızda, bu size hem iyi bir backlink kazandıracak, hem de firmanızın veya ürününüzün / hizmetinizin Google arama sonuçlarında yükselmesini sağlayacak.

Tanıtım Yazısı Nedir?

Tanıtım yazısı, bir markanın veya ürünün tanıtımı için hazırlanmış, genellikle birkaç yüz kelimeden oluşan, bir veya birkaç görsel ile desteklenmiş bilgilendirici yazılardır. Her zaman fiyat bilgisi içermesi gerekmez, okuyucuda ürüne ilgi uyandırması ve markanın / ürünün sitesine yönlendirmesi yeterli gelir. Tanıtım yazılarında, genellikle dofollow link kullanılır ve yazı başına 2 - 3 adet linki geçmemesine dikkat edilir. İdeal link sayısı, 500 kelimelik bir tanıtım yazısı için, 2 - 3 arasındadır. Eğer yazınız 1000 kelime ve daha üzerine çıkacaksa, 4 - 5 link de rahatlıkla yazı içine serpiştirilebilir.

Tanıtım Yazısı Nasıl Yazılır?

Tanıtım yazısı yazarken, ürün veya hizmetinizle ilgili bilgileri olabildiğince açık ve doğru şekilde yazmanız önemlidir. Internet ortamında, ürün veya hizmetinizin tanımını ve özelliklerini doğru belirtmediğiniz takdirde, daha sonra sikayetvar gibi sitelerde hakkınızda yazılabilecek şikayetler nedeniyle başınız ağrıyabilir ve reklam yapayım derken daha büyük zararlarla karşılaşabilirsiniz. Bu nedenle, tanıtım yazınız mutlaka doğruları içermelidir.

Ayrıca, tanıtım yazınızı sektörünüzü bildiğiniz için siz veya güvendiğiniz bir içerik üreticiye yazdırmanız menfaatinize olacaktır. Tanıtım yazısı yayınlayan bazı siteler, size ücretsiz tanıtım yazısı vadetse de, bunlar çoğunlukla sektörel rakiplerinizden kopyala / yapıştır yoluyla alınacak ve size faydadan çok zarar getirecek yazılar olacaktır. Google sıralamalarında yükselmek isterken, fikri mülkiyet hakları davasıyla karşılaşmamak için, yazılarınızın profesyonelce yazıldığından emin olmalı ve daha sonra kendiniz de kontrol etmelisiniz.

Tanıtım Yazısı Satın Al

Tanıtım yazısı satın almak için, internette karşınıza birçok seçenek çıkmaktadır. Ancak, bunların önemli bir kısmı spam siteler olduğu için, Google gözünde spammer durumuna düşmemeye çok dikkat etmelisiniz. Bu yazının sonunda, size tanıtım yazısı alabileceğiniz çok iyi ve otoriter iki genel blog sitesi önereceğim:

  • Dipsiz Kuyu: 21 yıllık bir site olan Dipsiz Kuyu, sektöründe lider markalar ve Google'da hızlı şekilde yükselmek isteyen markaların tercihi olabilir. 2024 boyunca sabit fiyat garantisi sunan Dipsiz Kuyu'da bir tanıtım yazısı dofollow linklerle süresiz olarak yayında kalıyor ve sadece 999 TL.

Blog tanıtım yazısı almak, sitenizin veya markanızın geleceği için yapabileceğiniz en iyi yatırımlardan biri. Bugün alacağınız tanıtım yazıları, sonraki aylarda siteniz için oldukça iyi bir doping olacak ve hitlerinizin arttığını göreceksiniz. Özellikle, yukarıda bahsettiğimiz türden otoriter bloglardan alacağınız yazılar, masrafını fazlasıyla karşılayacak yatırımlardır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Blog Siteleri Günümüzde Neden Önemli?